Új funkcionális edzés csoportok októberben! Hozd magad formába! Ha számodra fontos a minőségi edzés és az, hogy hozzáértő szakember vezessen, akkor itt a helyed! Most kezdenéd el az edzést, de nem tudod hogyan? Mi megmutatjuk! Minőségi funkcionális és kettlebell edzés mindazoknak, akik szeretnének javítani a fizikumukon! Jelentkezz edzéseinkre!

Jelentkezz OKTÓBER 5-én induló kezdő kettlebell és funkcionális edzéseinkre! 

Hogy miért a kettlebell? És miért jó neked? A kettlebell több évtizedes múlttal rendelkezik és már bizonyított mint edzésforma, eszköz. Egészen a cári Oroszországig visszavezethető a múltja, ahol az erőművészek kedvelt eszköze volt, majd a katonák egyik leghatékonyabb erőfejlesztő eszközévé vált. Sokban köszönhetik a acélos erejüket, halálos gyorsaságukat és kimeríthetetlen állóképességüket a kettlebell-edzésnek. A legtöbb sportág kiegészítő edzéseként is használják: boksz, judó, brazil jiu-jitsu, kempo, amerikai futball, kajak-kenu, kerékpározás, futás és még számtalan területen. Egyszerre képes aerob és anaerob hatást kifejteni az edzés során. Egyidejűleg javítja az állóképességet és robbanékonyságot. Megdolgoztatja a gerinc környéki mélyizmokat, a mély hátizmokat, a has és a csípő izmait, ez erős és stabil törzset eredményez, ami minden erő alapja. A kettlebell kiváló eszköz a testkompozíció optimalizálására. Mivel a kettlebellel végezhető gyakorlatok száma végtelen így az edzések során jól kombinálhatóak a különböző izomcsoportok megdolgoztatására. A hybrid és a funkcionális edzéssel kombinálva kiváló erőt és állóképességet biztosít.

És miért a funkcionális edzés? Az edzés a mindennapokban előforduló mozgásokból merít: guggolások, kitörések, felhúzás, karhajlítás, nyújtás, törzsfordítás stb. Olyan gyakorlatokat végzünk melyek a mindennapi életben is megállják a helyüket, melyek során a testünk, az izmaink a maguk természetes módján mozognak. Hangsúlyos szerepe van a törzs, mély hátizmok edzése, melyek a gerinc neutrális helyzetben tartásáért, az egészséges egyenes tartásért felelnek.

Több mint 10 éves múltra visszatekintő klub. Tanulj a Kettlebell Szövetség szakmai alelnökétől!

A kezdő csoportban az igény szerinti állapotfelmérésen keresztül megismerjük az esetleges gyengeségedet.
A fokozatosság elvét követve elsajátíthatod eszközeink használatát a gyakorlatok helyes végrehajtását. Majd ismétléssel és gyakorlással teljesen elmélyítjük ezt a tudást, míg nem teljes magabiztossággal tudod a gyakorlatokat végrehajtani. Megismertetünk a kettlebell alap gyakorlataival: swing, gugolás, nyomás, a saját testsúlyos edzések fő elemeivel. És ha már elég bátor vagy és megfelelően fejlett a tudásod, haladó szintű elemekkel egészítjük ki az edzésprogramot.


A kettlebell és funkcionális edzéseken keresztül válhatsz fittebbé és egészségesebbé egy motivált csapat tagjaként.

Ha felkeltettük érdeklődésedet ne habozz, csatlakozz hozzánk! Ehhez nem kell mást tenned, mint jelentkezz! Írj nekünk az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, vagy küldj üzenetet facebook oldalunkon keresztül.

Ha bővebb információkat szeretnél, keress minket a fenti elérhetőségeken vagy hívj a +3670 771 2319 -es számon!

Kezdő csoport órarend:

 
Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat
- 6:50-7:50 - 6:50-7:50 6:50-7:50 -
- 16:50-17:50 -

16:50-17:50

16:50-17:50  -
- 17:50-18:50 - 17:50-18:50 17:50-18:50  -